och jag ska aldrig mer säga sanningen till nån (som saknar förmågan att förstå)




Nästan alla inlägg handlar om hösten. Hösten, hösten och hösten. Kanske för att det är höst nu. Antagligen för att det är höst nu. Kanske för att hösten är så fin. Antagligen för att hösten är så fin. Kanske för att det regnar ganska ofta nu på hösten och man inte har så mycket att göra. Antagligen för att det regnar ganska ofta nu på hösten och man inte har så mycket att göra. Det här inlägget ska bli ett ickehöstigtinlägg. Jag känner att jag lyckats. Ja, oj. Vad ickehöstigt detta inlägg blev.

Det har regnat exakt hela dagen idag. Jag vaknade med regndroppar på fönsterrutan och jag kommer antagligen somna med det också. Jag cyklade till skolan i regnet och jag har köpt världshistoriens (antagligen) fulaste innegympaskor. Yes!

/canon

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har bara en fråga jag skulle vilja fråga: Jag har en fotoblogg och undrar vad du tycker en fotoblogg ska innehålla. Vad för sorts foton tycker du är fina? Eller vad tycker du man ska skriva om?:)

Kram Julia!

2010-10-20 @ 12:56:13
URL: http://photojulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0